luni, 26 martie 2012

MSF

Sunt o corporatista, clar, si ca majoritatea corporatistilor, rare sunt momentele cand ies de sub globul meu de sticla.
In weekend am avut o astfel de ocazie. Am intalnit niste oameni care isi petreceau viata ca nomazii, din tara in tara, cu toate ca au doi copii mici.
MSF inseamna Medecins Sans Frontieres. E un alt fel de a privi lumea. Mai real, mai altruist, mai aproape de oameni si de Dumnezeu. Mai cu picioarele pe pamant si, cred eu, mai plin de satisfactii. Si de riscuri. Dar ce sunt riscurile in fata a mii de oameni bolnavi....
Probabil ca asta ar fi alegerea evidenta pentru cineva satul. Satul de toate: de rate, de prieten, de Bucuresti, de mancarea comandata online, de munca pana seara tarziu si de prea mult cinema. De multi bani castigati pe care nu prea ai cand sa ii cheltuiesti.
Insa las cateva lacrimi, citesc niste super povesti si ma intorc la site-urile mele, pentru ca eu am comoara mea, care doarme la etaj, intre multi maimutoi: maimutoiul Andrei.
Va urez tuturor sa va gasiti o cauza in lume, si sa o alegeti pe cea buna.

Niciun comentariu: